Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:Tänk nu vad som skulle hända om jag kombinerade den horisontella kontrollen från dagens med vertikalkontrollen från igår... borde bli riktigt bra det.
Mr Davidson skrev:Tillhöra gruppen gruppen gubbar som för sitta med stöd. Snart sittring för hemorojderna, men det får vänta för jag vill köpa iris med optik före.
Ulf skrev:Oj oj gubbe...
Förstår precis vad du menar, det liksom tar på krafterna att fokusera på många skott i följd men det går nog att till viss del träna upp "skjut konditionen".RoLig skrev:Jag försöker att tänka på att vårda/inte tappa skott, men jag har helt klar problem att focusera mer än några skott åt gången.
Ulf skrev:Rekylerande fjäderbössa HW 57
RoLig skrev:Bössa; HW98 5,5
Donk skrev:Whispern lever igen. En av mina bättre tavlor
Donk skrev:själv var jag på farsdags turné
gubbe skrev:några tappe
gubbe skrev:Donk skrev:själv var jag på farsdags turnéFick en bild i huvudet där du åker runt på bygden och hälsar på alla dina barn. Men det var nog inte så du menade.
Frank69 skrev: så inte endast "fintavlor"...
gubbe skrev:...
Här får ni lite och bita i.
Leopold skrev:Skjutställning stående enhands utan stöd
gubbe skrev:Leopold skrev:Skjutställning stående enhands utan stöd
Med sådana tavlor tror jag att du ger många gevärsskyttar en match.
Börjar komma dumma tankar, man kanske skulle köpa en pistol, hmmm.Leopold skrev:"I'll be back"
monza skrev:Här kommer dock ett kort i början när Bushnell Sportsman siktet va grovinställt.
gubbe skrev:Börjar komma dumma tankar, man kanske skulle köpa en pistol, hmmm.Leopold skrev:"I'll be back"![]()
Leopold skrev:Ok... men du har ju redan en bra 18m-pistol eller
Frank69 skrev:med mina hat objekts skott...
gubbe skrev:Dom gånger jag skjutit en riktigt bra Dagens somnar jag alltid gott på kvällen, i kväll kommer jag nog sprattla ett tag...
... sköt tre skott med en hand på 10 m, när jag konstatera att kulorna satt i det vita precis i utkanten av tavlan ja då bar jag in pistolen igen.
Ulf skrev:HW 57K 4,5
RoLig skrev:Bössa; HW98 FT
RoLig skrev:Avstånd; 18m Fullängd c-hall
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster