Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
öberg skrev:Köper du från Progunner så får du den i 10J om du inte har licens för då kan han med all säkerhet leverera även 10+
Daniel skrev:jag skulle gärna vilja se en recenssion på hw100 och massa bilder
Vilken hemsida har du beställt ifrån ?
Rickard skrev:Det är tyvärr inte en lätt uppgift att konventerar HW100 till 35J version... Du kommer behöva en ny hammarfjäder, en lufttub med tillhörande regulator. På detta behövs även ett nytt hus för transferporten. Jag har försökt i 1år att få tag i konventeringsatser till HW100 utan resultat.
MrBlarren skrev:Annulera beställningen och ta en titt här i stället då kan du få FAC och firman är i Finland
För att följa länken så måste du registera dig.
MrBlarren skrev:Aha där ser man ja jag vet inget om MVM,men du skrev att du skulle skjuta på 25-50m och då blir det nog klent med 7,5 joule men till 10-15 m duger den nog
jerra skrev:MrBlarren skrev:Annulera beställningen och ta en titt här i stället då kan du få FAC och firman är i Finland
För att följa länken så måste du registera dig.
Nej, därifrån beställer jag inte. För det första har dom inte lager, leveranstider ligger upptill 8 veckor (Näinollen toimitusaika vaihtelee valmistajakohtaisesti n. 2-8 viikon välillä). För det andra så har garantireparationer tagit flera månader. Jag fick informationen från andra luftskjutare och jag kommer inte att beställa något från MWM.
Mig veterligen fungerar det ungefär att jag beställer ett gevär från dom och dom gör en online beställning på Pyramyd Air. Det är alltså ingen grossist.
Tack för tipset ändå!
För att följa länken så måste du registera dig. är en vanlig vapenbutik i Finland som säljer denna men kolla priset. Där är både FAC och F (7.5J) versionerna. Sparade alltså nästan 400euro genom att ta från Tyskland och det är F modellen jag vill ha. Är ganska säker på det.
gösen skrev:Det där stämmer inte med min erfarenhet av MWM!
Jag har köpt 1 bössa därifrån och det gick smärtfritt, beställde ännu en bössa för ca 2 månader sen sen och fick då veta att de inte hade den i lager.
Bössan skulle komma till 1 juli och då fick jag mail om att just min bössa inte kommit, men att däremot Sumatra, Evanix och massa andra bössor fanns för direkt leverans.
jerra skrev:Vad är det för typ av koppling till lufttanken? Den kanske kommer med geväret? Passar direkt till FX pumpen kanske?
Återgå till Luftgevär (PCP/Co2)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster