

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
stoorn skrev:Hur sitter låsskruvarna på en at44 (runt om pipan eller på rad i linje med pipan eller på nåt annat sätt)? Det kanske är lika bra att göra ytorna i fräsen när man ändå är på gång?
Beangan skrev:Är ju bra mycket bättre med en liten plan yta där skruvarna ska sitta. Så kan man få tillbaka pipan i samma position igen, se bara till att slipa skruvarna i toppen så dom blir helt plana med. Då kommer du i stort sett kunna ha loss pipan och få tillbaka den på exakt samma position.
losdrivare skrev:Kommer nog inte krångla till det med svarvade försänkningar för låsskruvarna utan jag filar till ett par nedsänkningar själv bara, då kommer jag som bonus få kännbar passning i skruvinfästningen när pipan ligger rätt.
Silwer skrev:Cool, försök med stocken senare, det blev nog den enda ivärlden iaf.
Ytrost, går det inte att putsa bort?
Den har en shroud runt sig antar jag så den är väl inte blånerad?
Jäkligt lång pipa med, det är aldrig fel om du en dag vill ha ut mer effekt.
losdrivare skrev: Ska bli spännande och se om träffbilderna förbättras också!
stoorn skrev:Hur var det med o-ringarna på pipan - behöver du nya? Om du mäter upp dem kan jag kolla om jag har några i förrådet.
Silwer skrev:Hur många jämna skott satsar du på?
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst