Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
scratchninja skrev:men om man kan begränsa informationen för de värsta idioterna så är det bra i mina ögon.
Slaskmack skrev:
Och information tycker jag inte man ska förbjuda såvida det inte strider mot lagen.
Det är farligt att tro att man vet bättre än andra, och ska beskydda folk ifrån sitt eget bästa.
Är man 18 år vilket krävs för att köpa ett luftvapen får man stå för sina egna dåliga beslut.
Slaskmack skrev:Om folk i Sverige var lite mer toleranta skulle vi inte råka ut för alla förbud.
Slaskmack skrev:Förlåt men måste bara få säga att det går att på vilket bibliotek som helst i Sverige och läsa sig till hur man konstruerar kärnvapen.
Och all information i 90talets internetrysare "the anarkist cookbook" har också funnist på bibliotek sedan jesus var bäbis.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fan synd att det är alltid kompromiss. Ingen bössa har exakt det man vill ha.
Whispern är ful som surströmming. Och saknar fartreglage som skulle vara bra i licensutförande.
Men den är billig och verkar vara hyfsat tyst.
Och visst är det korrekt att Verminatorn förmodligen inte går att åtgära så att den blir tillräckligt tyst för att
använda i hemmet.
Hmmm kanske går att sätta en fullpiplängds shroud på verminatorn. Den blir ju inte otympligare än geväret som
shrouden normalt sitter på.
Är det samma pipa under shrouden eller är det en klenare pipa som på dom övriga FX som går att köpa med shroud.
Har förstått att Whisperns shroud är speciell.
Rider skrev: , nu skickar jag iof iväg en 30gr klump i 300m/s så det är ju lite luft som skall ut.
Rider skrev:
Att sätta en fullängdsshroud på verminatorn skulle nog fungera utmärkt och med lite moddning sedan så skulle den bli väldigt tyst.
//Rider
ogster skrev:Rider skrev: , nu skickar jag iof iväg en 30gr klump i 300m/s så det är ju lite luft som skall ut.
87,5J med en typhoon i cal .22 låter väldigt vasst, nästan lite för vasst för att va sant, pm:a gärna dina moddar på den bössan till mig så kanske jag kan bli troendeRider skrev:
Att sätta en fullängdsshroud på verminatorn skulle nog fungera utmärkt och med lite moddning sedan så skulle den bli väldigt tyst.
//Rider
Då försvinner ju charmen med dess korta format samt att shrouden skulle med all säkerhet dippa rejält mot pipan vilket skulle resultera i att kulorna stannar i shrouden...
Har testad en verminator som sköt 255mps med en vanlig enkel dämpare med 2 kammare å den var riktigt tyst, en musfjärt låter mycket ijämförelse...
Slaskmack skrev:Nu fick jag mer hopp om en Verminator.
Uppfattningen man får av detta klipp är ju att den är riktigt tyst
För att följa länken så måste du registera dig.
förutom att den brääääker på danska
Användare som besöker denna kategori: Nightrider och 2 gäster