Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Lindeberg skrev:Hur har det gått med bössan?
Håller på med mina harsan bössor i 10j också. Men jag tror jag tar en genväg med regulator:)
losdrivare skrev:Svårt i nuläget att säga om det är reggen i sig, om det är reggen som funkar dåligt med mina inställningar eller om det är bara mitt exemplar som är defekt. Återkommer när jag hinner skruva med den, men just nu är den rätt långt ner på priolistan.
1qaz1qaz skrev:Såg AT44 finns att köpa med
Tacticalstock, samma kolv som finns på Hatsan25 tactical. Justerbar upp ner, in och ut
1qaz1qaz skrev:Har du haft tid med den?
losdrivare skrev: Klart i klass med mina matchtrycken i 300S,
gubbe skrev:losdrivare skrev: Klart i klass med mina matchtrycken i 300S,
Stora ord må jag säga..........
losdrivare skrev: men att få ut drygt 110 skott med 220 bars starttryck med 4 mps spridning är sämre än jag fixade med självregulering...
gubbe skrev:losdrivare skrev: men att få ut drygt 110 skott med 220 bars starttryck med 4 mps spridning är sämre än jag fixade med självregulering...
Men är det bara mps spridningen som är intressant?
Blir det inte en bättre precision med regulator. En självreglerande ventil släpper ju ut olika former av luftstötar beroende på trycket i tuben.
Hoppas du förstår vad jag menar.
losdrivare skrev:Jag sköt först 10 skott med RS och fick 36 mm CC, det är väl sådär och ungefär som förväntat. Sen sköt jag 10 skott med Express och fick 25 mm CC. Så jag sköt en 10-skottsgrupp till med Express och fick exakt samma resultat - 25 mm CC.
Silwer skrev: ja jag vet inte men fick inte min DS att gilla RS så bra med knepigt nog Express, det är en stor gåta allt det här med pipor och ammo.
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst