Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Tomaz skrev:Jag tror en del behöver tänka efter varför de tycker 45J klassen ska vara kvar i field target och till vilken nytta de anser att klassen gör för sportens utveckling.
Vänder mig nu främst till de aktiva som regelbundet tävlar i sporten idag och vet vad det handlar om i problematiken med 45J klassen.
Visst kommer en del att falla bort i ren ilska av att inte kunna använda sina gamla fullfartsbössor, men saknar man förmågan att anpassa sig av ren principsak och vrånghet, så har man missat vad FT handlar om och kanske inte är så intresserad av FT ändå.
ogster skrev:uppgradera sina ärtbössor till ärtbössor+
börne skrev:ogster skrev:uppgradera sina ärtbössor till ärtbössor+
Ett sånt uttalande ser jag som oseriöst.
martinw skrev:något oxå polisen i vg börjat påpeka vid diskussioner runt licenser.
hegge skrev:Som nybörjare på det här med luftskytte hamnade jag snabbt på denna sida och tyckte att det här med FT verkade riktigt intressant och kul och hade tänkt åka ner till en klubb som vi har här i stan. Men efter att ha läst ett tag på forumet så tycker jag att det mest verkar vara bråk, politik och annat tjafs.
hegge skrev:Äh, ingen fara. Tack för inbjudan! Det var bara något inlägg som jag blev tillfälligt tokig på. Nu är jag glad igen och jag ska försöka ta mig ner till klubben vi har här i stan och då blir jag säkert såld på direkten
hegge skrev:Som nybörjare på det här med luftskytte hamnade jag snabbt på denna sida och tyckte att det här med FT verkade riktigt intressant och kul och hade tänkt åka ner till en klubb som vi har här i stan. Men efter att ha läst ett tag på forumet så tycker jag att det mest verkar vara bråk, politik och annat tjafs.
Sen när vissa formulerar sig som att FT på något sätt är den ultimata seriositeten av sportskytte och andra skytteformer är korvgrillningsskytte, ja då blir jag bara förbannad och anti.
Det här är ju en reklamplats för att få med nybörjare ut till era klubbar. Men jag är varjefall typ helt avskräckt för att besöka någon FT klubb utan kommer istället att bedriva "oseriöst" korvgrillningsskytte på jaktskytteklubben.
Silwer skrev:En sak til, det här med att alla måste var vänner osv är trams, alltså inte att man måste var personligen osams men alltså är man verkligen bittra fiender för att man har lita olika åsikter om samma sak?
OBS igen att allt jag skrivit gäller mig och vad jag tycker och tänker, ej nån form av sanningar, jag bryr mig helt enkelt inte så mycket om vad folk tycker då det är väl sent med nåt sånt rykte.
Silwer skrev:
Är ni många nog så snacka ihop er helt enkelt, vem vill egentligen göra si eller så när det kommer till kritan? som det låter är ni ju många som vill ha det som förr eller ungefär som förr, eller?
ogster skrev:
Jomenvisst det är väl inget svårt att prata ihop sig några st men knappast så kul när det motarbetas hårt från vissa drivande av detta int FT.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 1 gäst