Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
ogster skrev:Silwer skrev:
Är ni många nog så snacka ihop er helt enkelt, vem vill egentligen göra si eller så när det kommer till kritan? som det låter är ni ju många som vill ha det som förr eller ungefär som förr, eller?
Jomenvisst det är väl inget svårt att prata ihop sig några st men knappast så kul när det motarbetas hårt från vissa drivande av detta int FT.
Om man ska återgå till ämnet i tråden så har jag en fundering till Tomaz:
Låt säga att 45J tas bort i int FT med hänvisning till att målen tar för mycket stryk, hur är då lösningen tänk i tex din hemmaklubb då samma mål fortfarande kommer användas till FT reglerna och dom har ju 45J?
Niklas 67 skrev:Nej det får inte vara med klasser som inte är med i skyttesportforbundets reglemente . om jag har förstått det det rätt . Gynyter har nog svaren på det
a_gunther skrev:Du Johan hade ju svarat att du inte ville hjälpa till och anordna en HFT tävling när några i föreningen frågade dig.
Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk
Haukbrauk skrev:inte för att jag vet nåt men hur kostsamt hade det varit att ha dubbla uppsättningar mål på en bana? 10 & 16J skjuter på ena uppsättningen övriga J på de andra?
FX_REVOLUTION skrev:Fan! till och med Ogster talar ju som värsta G lorden nu för tiden....... Trevlig och artig. Har han joinat SEKTEN NEEEEEJJJJJJJJJJJ!!! ! ! ! ! ! !
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst