Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Bara7 skrev:Tomaz, jag började samtidigt med dig eller tidigare till och med. Men har haft ett uppehåll pga andra skytte aktiviteter tagit över, tränar fortfarande nästan varje dag på min FT bana( upp till 26m i trädgården). Tror till och med att jag provskjutit din revolution när den var ny( om du nu är samma Tomaz). Det var jag som fick t.ex. Elvis att börja med FT, som ni säkert känner. Jag tycker att denna tråd berör mig i största grad då jag kommer tillbaka nästa säsong och vill därför vara med och påverka.
Jazz skrev:Nu vet jag inte vilken kategori jag tillhör. Men tydligt är att vissa inte ska ha tillåtelse att svara i denna tråd. Ett förslag. Starta en ft avdelning på forumet där bara vissa har tillträde och låt tomaz välja vilka som får vara med där. Sedån kan jag tycka att tex laxå kan enbart köra 16 joule int på sina tävlingar/träffar. Andra kan göra som de vill. Bara man har en 16 joule int på sk nationella tävlingar så är det väl fritt fram. Vi i vskf startar ft på allvar nästa år och vi kommer ha fullfart på spinners. Sedan ni som är så mycket emot detta vill ni tala om var i regelverket det står att så får man inte göra eller är det bara hitte på av någon som vill styra alla andra.
Jazz skrev:Det är ett problem som du säger tomaz vi vill inte utesluta folk från det de tycker om. Detta är ju enstor skillnad mellan er och vår klubb. I vår klubb har vi möten där alla som vill får komma till tals, även våra styrelse möten är öppna. Sedan så länge man följer de regler som finns vad är problemet
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster