Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Micke skrev:jeepe: Tja, inget förvånar mig när det gäller kineser och kopiering. Men man kan notera att de raderat ut det på bilderna på nätet. Kommentarer på siktet?
/ Micke
Daniel skrev:fannv issst en till för 30 dollar För att följa länken så måste du registera dig.
ddaannnnee skrev:Daniel skrev:fannv issst en till för 30 dollar För att följa länken så måste du registera dig.
en sån har jag, fast jag köpte den på tradera. inget jag rekomenderar. benen glappar massor.
Micke skrev:Fortsättningen på snålheten lurar visheten. Det gick ju inte att på något sätt kunna använda detta sikte på FWB 300S. så jag inhandlade fästen hos den lokala affären för 380SEK.
Provade denna montering....
För att följa länken så måste du registera dig.
Träffbild helt åt h-vete. Jobbar vidare på problemet...
/ Micke
Micke skrev:Etienne: Kom på en annan kul grej, som jag ska prova att grovjustera siktet med.
Köp någon liten billig laser från DealExtreme, och lys genom pipan (om man har en laddlucka). Sedan är det bara att kolla i siktet var korset ligger i förhållande till laserpunkten.
Spar en massa diaboler...jag har en 5-10 lasrar från DealExtreme hemma.
/ Micke
Daniel skrev:ddaannnnee skrev:Daniel skrev:fannv issst en till för 30 dollar För att följa länken så måste du registera dig.
en sån har jag, fast jag köpte den på tradera. inget jag rekomenderar. benen glappar massor.
ahhh var såg det stod att man skulle lägga silikon runt skruvarna så att dom inte glappar. är nog inte värt det men lär vara många som köper från kina och säljer med vinst på auktionsställen
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster