Längre tillbaka fanns inte extrema sniksikten som var nåt menar för EU tex, ett Tasco för 3000 var sjuk, pllxjystering 4-16x40 är det.
Och kort sagt ett steg upp därifrån var mycket dyrare då, Luftvapen tänktes inte behöva mer än Hobbex sugrör typ.
Så sikten var för brytbössor och de hade råd och Täck var Mao jättebilugt då och så SM fästen med då förstås.
Mins att handlarn trodde jag var galen,vad i helvete skulle jag med nåt sånt på en BSA Superstar .22 att göra?
Det handlade om att man köpte brittiska airgunblaskor och redan sett hur de gjorde, vilket jag kopierade då jag sällan sköt ner stöd, så den typuska sittställning en var ju det första kan lärde sig.
Det handlade om målskytte inte
FT sånt existerade inte här men att få bättre precision var av intresse då man ju kunde läsa om saken.
Därför blev jag ned tiden en påhejade för just matchvapen
PCP för
FT och 16J inget annat mm med tiden så fort Europa öppnade sig.
Täckt höll trots alla bössor det suttit på men är gulaktufågt i bilden sen länge, det är nog inte direkt kväve kvar i det.
Man var ju sjuk av allt man såg kunde köpas i UK, och tidningarna var bättre då, kritiska och kunde drömma ut vapen och annat, dag görs det inte då de är skraha att säg Hatsan inte bjuder in dem på vin och snittar nästa gång.
Det saknas folk som kan testa nåt seriöst och säga exakt vad som de tycker.
Det finns ju ned värre bilar idag tillbaka på tuben då de Jan ordna bilar utan att blanda in tillverkaren.
Så borde Luftvapen mm testas med sen länge, många hade sluppit köpt släck som nån höjt till skyarna för att de själva haft en inkomst av det.
Därav hur man hatar de dör amerikanska experterna som plötsligt dök upp som gubben i lådan ungefär, samtliga rena affärsmän och inget annat.
Men nu kan m jag från kikarsikten, iaf är det billigaste man ju kan köpa idag okänt och fästen skräp mm, men de är billiga som sagt det är inget särskilt med dem, Jan Jan se igenom dem typ, hoppas de skjuter ok.