Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Luftpangarn skrev:Mycket intressant! Har du hittat någon recension?
vettedax skrev:Ser lite avigt ut med pipa å magasin i botten..
börne skrev:Luftpangarn skrev:Mycket intressant! Har du hittat någon recension?
Snabb Googling gav detta.
För egen del skulle jag lätt kunna skaffa en sån för skyttet inomhus under vintern som omväxling då jag inte har nån bössa med öppna riktmedel. För egen del en stor fördel att det är ett PCP. Tyvärr lite väl mastigt pris för en sån bössa. Kan väl köpa att vissa pungar upp över 12000kr om man har ett speciellt intresse för den typen av gevär i högre kvalitet för att slippa co2 varianterna. Men lite väl mastigt för en kul plinker som jag hade haft den till då & då.
Kanske inte dom bästa review filmerna man sett men bättre än inget & killen verkar ju nöjd, även om han sabbar hela bössan med kikarsikte & ljuddämpare![]()
Luftpangarn skrev:Jag har aldrig förut haft så kul med något gevär, som jag har med mitt Umarex ”Cowboy Rifle” bygelrepeater. Och största nackdelen, som samtidigt är jättekul, är att hylsorna kastas ut över halva nejden. Jag har alltid två hopsydda filtar under mig, för att inte hylsorna skall gå förlorade i hräset. Men skjuter du innomhus, blir rimligen detta inget problem.
börne skrev:Luftpangarn skrev:Jag har aldrig förut haft så kul med något gevär, som jag har med mitt Umarex ”Cowboy Rifle” bygelrepeater. Och största nackdelen, som samtidigt är jättekul, är att hylsorna kastas ut över halva nejden. Jag har alltid två hopsydda filtar under mig, för att inte hylsorna skall gå förlorade i hräset. Men skjuter du innomhus, blir rimligen detta inget problem.
Blir garanterat ett stort problem då vi inte har speciellt stor yta där vi står & skjuter inomhus, skulle det sprätta iväg hylsor som ska plockas upp hade folk nog blivit galna på en då dom flyger ut & hamnar på golvet & garanterat rullar iväg på alla håll, samt även framför skjutbänken som går längs hela rummet med eldupphör varje gång man ska kräla runt & leta upp dom så är det helt uteslutet!!
Samt absolut inget som jag skulle vilja pilla med ens om det inte var ett problem där jag skjuter inomhus.
Annars en snygg bössa & coolt man laddar den på det viset för den rätta känslans skull... Men är det en bössa som även skjuter diaboler? Kollar man så står det ju BB överallt!?
Återgå till Luftgevär (PCP/Co2)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst