Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
SEVET skrev:Får inte ihop det med att lägga in bilder. Behöver hjälp.
gnoer skrev:Nu lämnar jag forumet för ska det börja att handla om skjuta på folk då vill inte jag vara med.
Mvh gnoer
gnoer skrev:Mång med mig har delar till Will Gevär men om folk inte talar om var dom bor så är dom o intressanta vi säljer inte bara delar utan delar med oss va den kunskap vi har som behövs för att det ska fungera. Att hänvisa till nån sida är lätt men dom små knepen så
behövs är svårt om man inte har kunskapen.(nu var jag elak) men många gånger känns forumet som det gäller att skaffa skaffa
poäng. Om en tråd kommer upp om Diana så är det helt plötsligt frågan om Walther.
Detta blir mitt sisa inlägg, Nu lämnar jag forumet för ska det börja att handla om skjuta på folk då vill inte jag vara med.
Mvh gnoer
gnoer skrev:Mång med mig har delar till Will Gevär men om folk inte talar om var dom bor så är dom o intressanta vi säljer inte bara delar utan delar med oss va den kunskap vi har som behövs för att det ska fungera. Att hänvisa till nån sida är lätt men dom små knepen så behövs är svårt om man inte har kunskapen.(nu var jag elak)...
gnoer skrev: ...men många gånger känns forumet som det gäller att skaffa skaffa
poäng. Om en tråd kommer upp om Diana så är det helt plötsligt frågan om Walther.
...
gnoer skrev:...Detta blir mitt sisa inlägg, Nu lämnar jag forumet för ska det börja att handla om skjuta på folk då vill inte jag vara med.
Mvh gnoer
Chris skrev:kanske ett bra tillfälle att skaffa reservdelar till en billig peng: För att följa länken så måste du registera dig.
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster