Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Grövsten skrev:Hej på er alla!
Nu är jag här... : ) Kan bara säga att det är jäklig tråkigt det här med airgun...
Superbee skrev:Väldigt tråkigt!
Otroligt att han bara dumpade forumet utan föraningar till medlemmarna där. Massor av kunskap som gått förlorad!![]()
Jag var inne på "andra forumet" minst 3-4 ggr per dag de senaste 2 åren.
Jag själv tycker att Leif verkade ha väldigt lätt själv för att brusa upp över småsaker och överreagera, men jag tycker ändå att han är värd en eloge för att ha skapat och drivit ett såpass bra forum som det var.![]()
Själv har jag helt missat vad det är för trams som slaktat vårt älskade forum. På alla andra forum jag håller till på så löser man sådana dispyter genom att banna bråkstakarna och deras IP nr. Förstår inte varför det inte skulle funka där. Men men, på sätt och vis blir det ju bättre med ett forum. Hoppas bara att vår snälle Danne inte får något psykbryt o lägger ned det över en natt bara
Så nu startar vi entusiaster om från början och hjälper till att göra DETTA forum som ännu finns till det bästa och roligaste luftvapenforumet i världen!
Johnny skrev:Kärnan av äkta entusiaster finns alltid kvar medan forum kommer och går...
max54 skrev:Ni andra, tänk på att människor kan bli oerhört uppgivna av tex. familjeproblem etc.
Egon skrev:Det är lätt att tycka och ha åsikter när man inte vet vad som händer bakom kulisserna.
En grupp medlemmar som ständigt ska klaga och gråta så fort det inte passar dem riktigt bra. Respekterar inte reglerna och skickar arga pm när de blir tillsagda.
Ni tar förgivet att forum finns som ni kan nyttja gratis och utan att se vilket arbete det ligger bakom.
Leif har inget större luftvapenintresse kvar...men trots det har han lagt ner massor med timmar och kronor för att alla vi andra ska ha en trevlig mötesplats att vara på.
Men när folk hela tiden petar naglar i ögat på honom så blir det för mycket tillslut...Ni vet säkert vilka ni är och jag hatar er mer än ord kan beskriva.
Mvh
-Jonas-
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst