Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Egon skrev:Det är lätt att tycka och ha åsikter när man inte vet vad som händer bakom kulisserna.
En grupp medlemmar som ständigt ska klaga och gråta så fort det inte passar dem riktigt bra. Respekterar inte reglerna och skickar arga pm när de blir tillsagda.
Ni tar förgivet att forum finns som ni kan nyttja gratis och utan att se vilket arbete det ligger bakom.
Leif har inget större luftvapenintresse kvar...men trots det har han lagt ner massor med timmar och kronor för att alla vi andra ska ha en trevlig mötesplats att vara på.
Men när folk hela tiden petar naglar i ögat på honom så blir det för mycket tillslut...Ni vet säkert vilka ni är och jag hatar er mer än ord kan beskriva.
Mvh
-Jonas-
Larsson skrev:
Så är inte fallet med Leif. Han har lagt ner oändligt mycket tid på forumet, han har stått för kostnader ur egen ficka. Beundransvärt, verkligen, detta säger jag utan minsta sarkasm. Innebär detta att vår tacksamhet ska vara så djup att vi ska stå ut med en jättebäbis okontrollerade humörsvängningar? Självklart inte. Som jag ser det fanns det inga "sabotörer" på airgun. Där fanns människor, individer med olika åsikter. Detta förstod inte Leif. Han klarade inte av att hantera kritik. Han såg konspirationer i varje hörn och tog konstant beslut baserade på känslor, inte fakta. Jag har hållit käftet i många år eftersom jag är en sansad, lugn och logisk person som väljer mina strider. Och jag har själv fungerat som moderator på flera olika forum under åren, däribland airgun.se, jag vet m.a.o. hur frustrerande det kan bli. Och det Leif gjorde var oprofessionellt, barnsligt och egoistiskt. Det är dags att sluta vara diplomatisk om det faktumet. Förklaringen som nu figurerar på airgun.se är inget annat än hans personliga hjärnspöken, och en skymf mot alla trogna medlemmar.
De som känner mig vet att jag inte är en gnällspik. I just call it as I see it.
Jag ser fram emot en mer vettig tillvaro på detta forum istället. Peace.
dorro skrev:Skulle det inte gå att klämma in en 10/22 avdelning i detta forum också?
Johnny skrev:Airgun grundades ju ifrån en konkurrenssituation med dåvarande Skytteforum och med en uttalad ambition att bli bättre och stjäla alla deras besökare.
Leif skrev:Som jag skrev i tråden uppfattar jag inte att skytteforum.se konkurrerar med airgun.se.
Vi ser oss som ett komplement och vill öka utbudet för dom som är intresserade av luftvapen. Dessutom så är det tänkt att bli ett klubbforum.
Jag ser inte FX som en konkurrent bara som ett annat forum. Ni har er inriktning och vi har vår...
mikebike skrev:Du kan ju alltid ställa dina frågor på robsoft. Johnny m.fl. hänger ju där också.
Mikael skrev:Nää nu är ju gnället igång på hög nivå.Men gnället tillför tamejfan ingenting.
Johnny skrev:Nu gnäller jag inte och jag HAR startat eget, om än inte ett forum.
Att Leif skulle öppna Airgun för att några affärer skulle bli klara kan ni nog glömma är jag rädd..
Marcus skrev:Johnny kör ett "uppsamlingsheat" för vilsna forumister på sin blogg.
Grövsten skrev:buckshot2000 :
Det sk "struntpratet"var en av grejerna som gjorde det forumet trevligt.. Inte bara en massa kalla fakta..utan det kunde skojas
om det mesta... Och dom flesta klarade av att ge och ta.
Grövsten skrev:Och dom flesta klarade av att ge och ta.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst