Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
megauser skrev:Tjo
Efter ett år med hw50 och 200 skott har jag växlat över till en beställd och bekräftad HW97 som nu ligger på bussgods upp till Luleå. Har inte på ett år lyckats ta mig till Piteå Luftvapen Klubb (skäms) för att provskjuta och bestämde mig efter att ha läst denna tråd. Vem kan tvivla på en HW97?
Jag anhåller vördsamt och med respekt om medlemskap i denna ärofyllda klubb!
200skottmegauser skrev:Efter ett år med hw50 och 200 skott
gubbe skrev:200skottmegauser skrev:Efter ett år med hw50 och 200 skottDet är tre kvällars förbrukning för mig.
nimix skrev:så då är det bara 2-3 dagar innan min fina hw97 bössa anländer... så jag måste väl slänga in en ansökan till klubben jag med
trident01 skrev:nimix ämnar söka uträde ur Hw-klubben då han skall sälja sin 97k innan han ens hunnit skjuta 100skott![]()
Naturligtvis beviljar jag nimix`s vädjan om utträde med omedelbar verkan. I regel köper man fler bössor dvs man säljer inte det man redan har![]()
Om nimix återigen införskaffar en Hw-bössa så får han naturligtvis i sedvanlig ordning och efter extra hårda prövningar ingå äktenskap i Hw-klubben![]()
Nåväl en medlem mindre kan vi leva med speciellt då anstormningen av ansökanden är såpass stor att vi skulle kunna köra 6-skift på behandlingen av dessa
öberg skrev:Hmm
Om det är så att det ev står en HW97k hos mig i kal .20 och det ev är så att jag skulle vara ägare till den.
Och om jag ev skulle söka medlemsskap i denna klubben, vilken titel skulle man få då?
Man vill ju hålla sig till den ädla rang man sig bör för bövelen
AnToSe skrev:Trodde jag skulle bli inbjuden av trident01 efter min "Dagens Tränings Video" men då ingen inbjudan dykt upp får jag väl göra som Öberg och skicka in en ansökan jag med...Den här sekten vill man ju inte vara utanför
Bsa_Airsporter skrev:OM man skaffar en 98 som är brytpipe-modellen av 90 serien, är man välkommen in i denna heliga klubb då? *funderar*
öberg skrev:Ja då titulerar jag mig som Qualitätsprüfung- Fûrer!![]()
Så nu blir det rättning i leden framöver, inget malaj hattande här längre![]()
Skulle vilja se alla medlemars bössa rengjorda och klara för visitation.
Så fram med kameran för bövelen
Användare som besöker denna kategori: Batistuta och 2 gäster